20130507

Kjempestas!

Kjempestas å komme i finalen i Norges Drømmehytte! 


Vil du gi oss drahjelp? 8.mai går fristen ut for å stemme på Fjellhytta vår i Folldal  i Hyttelivs kåring. Du kan stemme HER. I det forrige blogginnlegget har jeg masse bilder og omtale av hytta. Har ikke vært delaktig i slik nettstemming før, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette her, men vil du gi oss mer drahjelp, kan du kanskje hjelpe med å dele på Facebook i hytt og pine.

Jeg arbeider som naturdekoratør og Fjellhytta er min største "dekorasjon" noen sinne, og med handikaptilrettelegging til og med, så alle fjellfolk kan nyte utsikten.  Og det hadde vært fint å få en ekstra mulig til å synliggjøre det. De som ikke kan traske mange kilometer i naturen, trenger også flotte naturopplevelser og å få fjellvind i håret.

Jeg krysser fingerene og takker alle som har stemt! Ha glade vårdager!


kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar